Hello people! Skroll ke bawah n u'll see part of me :) for those yang not interested,,SILA CLICK BUTANG 'X' YG WARNA MERAH KAT HUJUNG ATAS KANAN YEA. thanks :)

simple en0ugh t0 say I ♥ YOU~








saya tak pernah CAKAP saya SAYANG mereka.
sebab bagi saya,,KATA2 TAK MELAMBANGKAN PERASAAN ;)
saya tahu itu sebab saya selalu berkata2 semata2 MENYEDAPKAN HATI SESETENGAH PIHAK ;P

tapi untuk kali ini,,
BUKAN KALI TERAKHIR ini,,
dengan sepenuh perasaan,
jiwa dan raga saya ini,,
SAYA SAYANG KAMU KAWAN2 KU~
siapakah MEREKA YANG BERTUAH ITU?? ahakz.saya akan ceritakan satu persatu ;D
ikhlas dari hati >>>
bila HANISAH pergi MRSM,,saya pun teringin nak pergi ASRAMA.
ALHAMDULILLAH,,saya dapat laa jugak pergi KUSESS ;)
bila HANISAH pergi asasi kat uia,,saya pun teringin gakk nak pergi u awal.
ALHAMDULILLAH,,saya dapat laa jugak scholarship yg sruh saya pergi awal drpd biasa ;D
dia teman saya kat sek0lah,,kat mane2 pn,,SELAMANYA~
kat sekolah dulu,,kami selalu usha2 orang YANG BERTUAH.ahakz.
macam2 gelaran yang diberi >> YSL, YCA, JIMMY, BMB, SELENGA, SELENGA 2, haisyhh suka hati aje ;P
HANISAH,, thank u! selalu layan aku even aku nie MACAM2! ;D




whoaa! dia memang tinggi gilaa! ahakz. naseb baik aku pakai kasut yang AGAK TINGGI. ;P
aku kenal MUHD DZAR ni sejak darjah 3. itu pun sebab kitorang duduk sebelah-sebelah.
tak banyak kisah yang aku tawu pasal dia ni walaupun AGAK LAMA kitorang kenal.hmm..
tapi pada aku,,dia ni cool orangnya. pandai. good looking (itu kena admit laah) jugak ;)
aku harap dia akan jadi DENTIST yang berjaya seperti mana yang dia nak.
and aku harap dia boleh FIX gigi aku yang tak betul laah. ;D
okay DZAR?? ahakz.

saya suka kelembutan yang MAIZATUL NAJWA ada.
tapi saya tak mau laah jadi macam dia. ahakz.
sebab SAYA ADALAH SAYA ;) cheehhhh!
kalau saya macam dia,,BUKAN SAYA LAAH TUU~ ;P
hopefully,,saya dan dia berkawan sampai bila-bila ;D AMIN~
thank u MAIZATU NAJWA,,terima aku sebagai kawan mu~



dia suka perli aku,, suka kenakan aku. erghh~
mula2 dulu aku KISAH laah jugak.
tapi bila sekarang,,baru aku sedar yang aku tak sepatutnya KISAH. ahakz.
sebab..aku jumpa yang lagi teruk drpd dia kat KUSESS..haisyh~
sebab dia jugak laah aku dah biasa dengan budak laki yang sekutu dengan dia di kusess ;) kiranya ada hikmah laah jumpa dengan dia ni.
semoga dia berjaya dalam hidup,,dapat apa yang dia impikan dan hajatkan. AMIN~ thnkz weyh IRFAN ISMAIL ;D

ELENA ni macam SUPERWOMAN ;)
dia sangat2 bersemangat sentiasa. bertenaga sentiasa. i just love her spirit ;D
dia kawan yang baik. sentiasa ingat kawan. bila susah. bila senang. kawan. kawan. kawan.
dia sangat hot. suka tolong orang. especially cikgu. sayang sangat dengan SMKBS tuu~ (saya punn)
saya suka laah kawan dengan dia ni. sentiasa boleh diharapkan ;D
kan ELENA ???ahakz.thnkz!



haa~ ni dia MUAZ MAT RAHAT.dia memang kawan yang bagus. senang bawa berbincang. hmm..okay laah dia ni. pandai. pandai jugak berkata-kata ;P
pada aku,,dia ni ada tokoh laah jadi doktor. sebab..entah laah. tapi tengok muka dia,, memang sesuai laah jadi doktor ;P (actually aku xtawu nak comment apa dia ni,ahakz!) hopefully dia capai cita-cita dia. special treatment yee MUAZ! ;D



tiga orang jejaka kat sebelah ni..(tak termasuk yang terselit kat belakang tuu~) memang suka RACING agaknya. ;P
PARDEEP ,, thnk you sebab bawa saya pergi GOLF CLUB ;) lain kali jangan langgar lampu merah yee..ahakz.
hoo~ RUBEN,,thnkz arh bg tips tips ambik lesen weyh.ahakz.
DANIEL ,, awak tak penah datang rumah saya en?! eisyh~ ;P


dia sangat kurus. dan comel jugakkk ;) kn? kn? suka bila dia gila2 especially bila dia dengan nadh. waah! macam bom meletup kat telinga ni bila diorang gelak ;D suka buat lawak laah minah ni. thnkz mia ;D


AKU SAYANG KORANG ;)
XOXOXO

1 comment:

Miya_Clique said...

EIII KURUS kaaa.. hahak.
bkn cheq pown same noe? haha..
xpe2.
miss you too <3

Copyright©lovaholic93.HAKMILIK KEKAL :)