Hello people! Skroll ke bawah n u'll see part of me :) for those yang not interested,,SILA CLICK BUTANG 'X' YG WARNA MERAH KAT HUJUNG ATAS KANAN YEA. thanks :)

(; saya nak POPULAR ;)





b4 sy ckp psl t0pik diatas nieh,,sy nk ckp dlu hal2 yg WAJAR sy coretkn...




whoaaa! ramai nya kawan2 saya yang nak ambik medic?!
okay okay. saya memang lain daripada yang lain. ;)
saya suka accounting. ALHAMDULILLAH,,
dengan RESULT SPM yang boleh laah saya banggakan,,
saya dapat offer tp belajar dalam negara sahaja laah.
memang impian belajar di luar. tapi apakan daya~ rezeki di tanah air sendiri ;D ALHAMDULILLAH!
saya turut ditawarkan dengan kerjaya selepas grad ;)




oleh sebuah syarikat yang berkenaan~

saya memang dah janji dengan diri sendiri.
tak nak bagitahu sesiapa pun tentang result saya.
tp akhirnya semua orang membuat spekulasi sendiri. waah! SAYA SUKA SPEKULASI YANG MEREKA BUAT! ;P saya tak kisah. asalkan ia bukan datang dari mulut saya sendiri. saya tahu ramai kawan2 saya yang dapat straight a's. CONGRATZ! ;) bangga laah jadi kawan korang! esp kawan sy yang namenye ZULHUSNI yg dpt 9A+!! wh0aa! TERBAIK LAAH!!




oke oke. ENOUGH!berbalek kepada topik yg dinyatakan.


rse cm xpercaya pulak sekarang dah duduk rumah KONDOMINIUM ;)
yea,,sy duduk di RUMAH BARU!best,,..tingkat 19 pulak tuuh.
mula2 duduk,,rse cm "apa laah yg boleh buat nie?dh laah town jauh.xde kereta.haissyyh"
tp sy lupa yg TUJUAN SAYA DTG SINI,,UNTUK BELAJAR ;)) apelaah!
bila duduk sini,,sy jumpa dgn PELBAGAI JENIS MANUSIA.ada yg mencabar kesabaran sy. ada jugak menggugat sy. xkurang jugak yg CUBA mencuri hati sy.ouhh..tolong lah jgn curi hati sy dulu.sy nk hidup lebih lama.ahakz.
hari orentasi betul2 mencabar sy utk melakukan sesuatu yg diluar kemampuan sy.ouhh!
SANGAT PENAT!PENAT!PENAT!
kena ragging dgn akak n abg fasi. eisyh~
tp sy xkesah sgt sebab sy tawu dgn cara tuu laah sy akan jd SURVIVAL.kn?kn?
sy BANGGA dgn DIRI SAYA.masa aktiviti EXPLORACE,,sy buat 3 cbrn, 3 out of 10.sbb cbrn laen memerlukan kerjasama satu kumpulan.jd yg cabaran individu sy laah yg kebas.
tawu kenapa sy buat cmtu? sbb sy nk jd POPULAR.




sy xkesah org nk ckp apa.yg penting org KENAL SAYA.
sy nk jd MPP. ;) sbb sy nk POPULAR.
sy nk dptkan anugerah dekan. ;) sbb sy nk POPULAR.
bila sy POPULAR,,ITS ALL ABOUT ME. ;)
kwn2 satu rumah sy,,jd satu geng.
kit0rg jd geng yg HOT. tawu kenapa? sbb kitorg MEMANG HOT.
perempuan lain kontrol ayu.TAPI KITORANG TAK!
datz y kitorang POPULAR. dan secara xlangsung,,SAYA PUN POPULAR ;)
ahakz.
oke lahh.cukup laah setakat nie dulu.
jari jemari nie semakin penat nk melayan hati yang HANYA PANDAI BERKATA-KATA TANPA MENGELUARKAN SATU SUARA.
aduuiii. bubye ;) doakan lah agar SAYA JADI POPULAR.

1 comment:

Unknown said...

org nk curik aty msty da popular uh.. XD

Copyright©lovaholic93.HAKMILIK KEKAL :)