Hello people! Skroll ke bawah n u'll see part of me :) for those yang not interested,,SILA CLICK BUTANG 'X' YG WARNA MERAH KAT HUJUNG ATAS KANAN YEA. thanks :)

hmm..dugaan dugaan...




Hye !! Salam satu Malaysia ! (untuk orang Malaysia jea laah..) :)

Hmm..It seemed like today is not a good day for me. SERIOUSLY! here's da story..

As usual laah, kitorang are required to ambil cop and sign lecturer setiap kali nak exam or even test. Susah kan? Alasan yang diberi ialah "Senang nak cari budak yang tak bayar yuran." Ok laah. Acceptable laah. But One thing yang MEMANG SAYA BENGANG TAHAP KARMA is KOLEJ SUKA NAIK MEMO LAST MINUTE. memang mencabar kesabaran, mencalar iman. haaa. penat tahu tak, saya pergi sana sini and siapkan borang test..suddenly bila dah siap, memo TAK DIBENARKAN GUNA BORANG LAMA naik. And I was like >>>>




eee! memang saya suka! hmm. then, saya pergi ambil semula cop2 yang sepatutnya memang susah untuk didapatkan selama hari ini TAPIIII...(jeng jeng jeng!) SENANG JEA URUSAN SAYA..Alhamdulillah Ya Allah..this is what I called as miracle :) saya bersyukur sangat since perkara macam ini memang RARELY HAPPEN taw...saya bersyukur sangat dengan apa yang berlaku even saya kena settle kan benda ini selewat-lewat nya esok, sekurang-kurangnya saya tahu Allah itu Maha Penyayang.. :D Allah sayang kan saya dan memudahkan urusan saya.

So, I think I should take back my words kat atas tadi laah kan? kan? kan? because TODAY IS MY GOOD DAY. heeee :)





No comments:

Copyright©lovaholic93.HAKMILIK KEKAL :)